משלוח המוצרים דמי טיפול וביטוח:



1) המוצרים יסופקו לגולש בזמן ובמחיר שמוגדרים באתר.

גולש יהיה חייב לבצע איסוף עצמי מנקודות חלוקה ומסירה של הדואר ישראל או מנקודות חלוקה ומסירה שהוגדרו על ידי דואר ישראל כנקודות חלוקה ומסירה ולפי הנחיות האתר בלבד, משלוח יגיעה לנקודת חלוקה או לבית לקוח (לפי בחירת שיטת משלוח) 

ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג, יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים

2) "איסוף עצמי" – מוצרים שיוזמנו באתר ישולחו מספק שלנו בחו"ל לארץ ויתקבל על ידי חברת דואר ישראל או חברת משלוח אחרת. זמן אספקת הסחורה למשלוח הינו מ 6 עד 15 ימי עסקים מיום שליחת ההזמנה מהספק, והינם תלויים רק בספק בחו"ל ודואר ישראל בלבד ולא על האתר. בעת שליחת ההזמנה יישלח אל הלקוח אימייל או הודעה שמוצר בדרך אליו, בעת הגעת  המוצר לנקודה חלוקה ומסירה הקרובה של הלקוח שהוגדרה על ידי דואר ישראל ולפי הכתובת שהוזנו באתר בעת רכישה או ישירות לבית הלקוח (לפי בחירת שיטת שילוח)

מומלץ במקרים אלו למלא פרטי דוא"ל , כתובת וטלפון אמיתיים של איש הקשר המקבל את המשלוח
מומלץ גם להשאיר פרטי קישור לפרופיל ברשתות חברתיות כגון , פייסבוק ואנסטגרם על מנת לייצור חוויה שירות יותר יעילה בין חנות ללקוח.

3) אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות של הספק לגבי תכולתה וכמות המוצרים שבתוכה. במקרה בו הלקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה, התלונה על כך חייבת להגיע באופן מיידי להנהלת האתר למייל support@riversun.co.il שזו תפעל לאיתור הבעיה.

4) אריזת המוצר ואישור קבלת המוצר – היה וחבילה נמסרת ללקוח אזי שבמקרה של אי הסכמה לגבי תכולת החבילה ללקוח, בין האתר לרוכש, מסכימים הצדדים כי תיעוד האתר לגבי התכולה יהווה ראיה לקבלת המוצר ותכולת החבילה במלואה.

5) חתימה על קבלת החבילה תהווה אישור לקבלת המוצר. היה ומוצר יגיע כאשר הוא פגום בשל חבטה או סימן של נזק על החבילה, אזי שהרוכש יוכל לסרב לקבל את החבילה ולהודיע בו בעת להנהלת האתר כדי שזו תקבל החלטה ותייתר ללקוח לפתוח את החבילה טרם יחתום ויאשר את קבלתה בשלמותה.

6) זמני חלוקת ומסירה ההזמנות הינה בין השעות שהוגדרו במקומות חלוקה ומסירה בלבד. מומלץ לבדוק שעות במקומות חלוקה ומסירה במיקום שקיבלתם במייל שהגיעה אליו משלוח.

7) ישנם אזורים מסוימים אליהם חברת השליחויות דואר ישראל מגיעה פעמיים בשבוע ובמקרים אלו הלקוח/ה י/תקבל את המשלוח בהתאם לזמני ההגעה של חברת דואר ישראל או החברות שליחויות.

8) באם הזמנה חזרה על-ידי דואר ישראל או על-ידי חברת השליחויות לחזרה לספק של Riversun מאחר וההזמנה לא נאספה ו/או התקבלה ע"י הלקוח, חברת Riversun אינה מתחייבת לבדוק זאת במידה והתברר שטעות היתה על חברת משלוח או דואר ישראל חברת  לשלוח את ההזמנה בשנית ללא עלות משלוח נוספת.

9) החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

10)כל הזמנה באתר מתבצע כמשלוח, ומשלוח כרוך בדמי תשלום, הסכום התשלום יתווסף ויכלול במחיר סופי מלא בזמן ביצוע רכישה , גודל הסכום ישאר בשיקלול של האתר בלבד