שאלות ותשובות

עקוב אחר התשוקה שלך ו ההצלחה תלך אחריך.

מי אנחנו?

אתר חברת RIVERSUN היבואנית שלל מוצרים בעולם לישראל ומשיקה אתר e-commerce המציע חווית שופינג של אופנה גברים ונשים וטרנדית לילדים, מוצרים לבית ולייף סטייל.

איך ליצור איתכם קשר ?

דרכי יצירת קשר איתנו

שעות פעילות:

בימים א'-ה': 9:00-17:00

ביום ו' : 13:00-10:0


יצירת קשר באתר - יצירת קשר

במייל - contact@riversun.co.il

Riversun אינסטגרם

Riversun פייסבוק

איך אוכל להתעדכן בקולקציות חדשות?

הכי כדאי להצטרף למועדון שלנו בתחתית העמוד "הצטרפו למועדון" הזינו את מייל שלכם ותקבלו גם הנחה כבר בהזמנה ראשונה שלכם

את הפריטים הכי שווים אנו מפרסמים ברשתות החברתיות. אהבתם אותנו? תתחילו לעקוב! אינסטוש https://www.instagram.com/riversun_official/ פייסבוקhttps://www.facebook.com/RiversunOfficial

איך אני מחפשת פריט באתר?

ניתן לחפש מוצר עפ”י קטגוריה (שמלות, חולצות וכו’) בתפריט שלנו. ניתן גם להקליד מילת חיפוש במקום המיועד לכך בעמוד הראשי (למשל: שם פריט מסוים).

העם חייב להירשם לאתר בשביל לקנות ?

ניתן לבצע הזמנת מוצרים באתר כאורח, ללא רישום וחילופין ניתן להירשם לאתר וליצור חשבון, כדי ליצור חשבון באתר יש להזין את הפרטים המבוקשים ולבחור סיסמה, קיימת אפשרות לרישום מהיר עם פייסבוק וחשבון גוגל,
ניתן להירשם בלינק הבאה
ליצירת חשבון

למה כדי לי להירשם לאתר?

בעת ההרשמה לאתר תקבלו קופון הנחה מיוחד לקנייה ראשונה. בנוסף תוכלו להתעדכן בלהיטים חדשים שנחתו באתר, מוצרים שאהבתם וחזרו למלאי, ולהינות מהנחות והטבות לפני כולם!

תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?

עיבוד ההזמנה מתבצעים אצל ספקים שלנו בחו"ל וזה לוקח 2-1 ימי עסקים ומשלוח 15-6 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג, יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים) משלוח יגיעה לנקודת חלוקה או לבית לקוח (לפי בחירת שיטת משלוח) ייתכנו עיכובים. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם תגיע חברת השילוח החיצונית והכל בכפוף למדיניות חברת השילוח החיצונית לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח אנו פועלים לכל חלקי הארץ! יישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח* אנו עושים את כל המאמצים להגיע בזמן מדיניות משלוחים

איזה סוגי תשלום אנו מכבדים ?

אנו מקבלים תשלומים באמצעות רוב כרטיסי האשראי והחיוב העיקריים כגון מאסטרקארד, ויזה ואמריקן אקספרס, אנחנו כרגע לא מקבלים - Paypal, Bit ומזומן

איך יודעים שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקנייה תקבל מאיתנו הודעת מייל אישור הזמנה ומספר ההזמנה שלך, בתוך 48 שעות הבאות תקבלו מייל נוסף עם אישור סליקה של אשראי, שים לב שהזמנות יישלחו רק כאשר התשלום בכרטיס האשראי שלך יאושר ומאומתת וישלח לכתובת שהזנת בדף מילוי פרטים אישיים בעת רכישה פרטים שבחרתם.

איך להחזיר מוצר ?

במידה ואינך מרוצה מהקניה, תוכלי להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה באמצעות שליח - בעלות דמי משלוח של 25 ₪. תיאום המשלוח יתבצע דרכנו. בפנייה במייל support@riversun.co.il או במסנג'ר פייסבוק RiversunOfficial . בבקשה לציין בפנייתך את שמך המלא, מספר טלפון, מספר הזמנה באתר וכתובת לאיסוף.
חברת השליחויות פועלת בשעות 10:00-17:00 וימי א-ה , את הפריטים שאפשר להחזיר הם בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והמוצר סגור ואטום באריזתו המקורית ושלא הוסרה ממנו התווית, מספר הזמנה רשמי על גבי השקית שנמסור לך במייל חוזר לאחר הזמנה, השליח יצור קשר לפני האיסוף, לאחר חזרת הפריט למסחן, נבצע עבורך החזר כספי מלא באותו אמצעי תשלום, בקיזוז דמי המשלוח, עד 15 ימי עסקים מיום קבלת המוצר אלינו וסיום הבדיקה שלו, החזר כספי לכרטיס האשראי יופיע בפירוט האשראי בין 3 ל 30 ימי עסקים. במקרים של מבצעים והנחות, יינתן החזר על סכום הפריט בעת הקנייה, נציין שמשלוח חזרה למחסן תתבצע על חשבון הלקוח וגם לא ניתן לקבל החזר כספי על המשלוח שהוזמנה החבילה מלכתחילה.

שכחתי את הסיסמה שלי לאתר כיצד אוכל לשחזר אותה?

קורה לכולנו. מאוד פשוט, אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות באזור האישי כאן , אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. עכשיו תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולצאת שוב לשופינג באתר.
במידה ולא הצלחתם אז תוכלו לפנות למחלקת טיפול שלנו במייל - support@riversun.co.il

העם אתר שלכם מאובטח ?

כמובן, רכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות רגועים, מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדכם או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם, ניתן לצפות ב מדיניות פרטיות שלנו.

מה עם טעיתי בהזנת כתובת ?

 במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בזמני הפעילות בהקדם האפשרי (ביום הזמנה).
ולשלוח מספר הזמנה שקיבלתם במייל (במידה ואושרה הזמנה) ורושמים לנו גם כתובת מעודכנת
ליצירת קשר בלינק - צור קשר

איך אני עוקב אחרי משלוח ?

למעקב אחרי המשלוח, אתם יכולים לפנות אלינו ואנחנו נבדוק את סטטוס הזמנה. 
כמו כן בדיקה תתבצע רק עם מלאו כל ימי המשלוח וחבילה עדיין לא הגיעה ולא לפני, כמו כן עיבוד הזמנה לוקח בין 1-2 ימי עסקים ורק לאחר מכן יצא מהמחסנים שלנו בחו"ל, כמו כן אנחנו מעדכנים אותכם בכל שינוי סטטוס הזמנה לפלאפון או למייל שמסרתם במהלך ביצוע הזמנה

מהו קוד קופון ואיך להשתמש בו ?

קוד קופון הינו הנחה לקניה באתר, תוכלו לקבל זאת דרך הרשמה לניוזלטר שלנו ולהתעדכן שם על מבצעים והטבות, במידה ויש ברשותכם קוד הנחה, תוכלו להזין אותו בעמוד תשלום הקופה.

תחת שדה- "קוד קופון"

לא קיבלתי את החבילה. מה עושים?

שימי לב שעברו את ימי משלוח המוגדרים למשלוח ועם אכן לא קיבלתם הזמנה בזמן אז תוכלו לפנות אלינו ישירות לשירות לקוחות צור קשר

למה לא קיבלתי מייל לאחר רכישה ?

באם נתקלתם במצב בו הכנסתם פרטי אשראי ולחצתם על ביצוע ההזמנה ובסופו לא קבלתם מסמך למייל עם מספר אישור יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. לתשומת לבכם אין חיוב במעמד ההזמנה באתר אלא רק שהמוצר נארז ויוצא למשלוח. על כן גם במצב כזה לא תחויבו 

בנקים מסוימים עשויים להציג הן את האישור המוקדם והן את החיוב בפועל שלאחריו. סכום זה ישוחרר אוטומטית

מהי רשימת "המשאלות" או "אהבתי" שלי? 

רשימת המשאלות נועדה לנוחיותכם, במידה וגלשתם באתר ובצורה כזו או אחרת אינכם מעוניינים ברגע זה לרכוש את המוצר הספציפי שמצא חן בעיניכם מכל מיני סיבות שונות ואישיות תוכלו להעביר אותו לרשימת "המשאלות" או "אהבתי" שלי וכך לחזור אליו בכל רגע נתון ולהוסיף אותו לסל הקניות שלכם.

קיבלתי יותר מאישור הזמנה אחד במייל, האם חוייבתי פעמיים?

במידה וקיבלת יותר מאישור הזמנה אחד במייל, ייתכן ושידרת למערכת את ההזמנה מס' פעמים, אל דאגה! המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה, במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת ?

נתון לבחירתך. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר לא נשמרים במערכות שלנו. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת PELECARD , חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה. עם זאת, לקוחות שרוצים לשמור את פרטי האשראי שלהם יכולים לבחור באפשרות הזו על מנת להקל על התהליך ברכישות עתידיות

האם עליי לשלם עבור החזרות?

כן, איננו מציעים החזרות בחינם ברגע זה. סכום בסך 25 ש"ח ינוכה מההחזר הכספי שלכם עבור השימוש בשירות הנ"ל.

כיצד אוכל לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באתר לאחר ההרשמה?

עברתם דירה? החלפתם שם? אין שום בעיה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעדכן את הפרטים האישיים השמורים באזור האישי שלכם, תוכלו לעדכן שם את הכתובת למשלוח ומספר הנייד. אגב, באזור האישי שלכם תוכלו גם לעקוב אחרי היסטוריית הרכישות שלכם באתר.


מתי אקבל את ההחזר הכספי שלי?

לאחר שקיבלנו ובדקנו את פריטים שהחזרתם החשבון שלכם יזוכו באופן אוטומטי אל אמצעי התשלום שבו השתמשתם לביצוע ההזמנה.

אנא אפשרו 28 ימים לזיכוי וזמן נוסף כפי שמצויין בטבלה למטה (משתנה לפי שיטת התשלום).

שיטת תשלום

פרקי זמן לקבלת החזר כספי

כרטיס אשראי /חיוב - 5 ימי עבודה

Apple Pay - 5 ימי עבודה

יישלח לך דוא"ל אישור כאשר בוצע ההחזר הכספי עבור הפריט. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי, בבקשה וודא שאתה בודק את חשבונית הבנק שלך מתאריך ההזמנה והלאה, כי יכול להיות שההחזר שלך יופיע כנגד תאריך ההזמנה, אם שילמת בשיטת תשלום אחרת, אנא פנה לספק התשלום/המנפיק כדי לאתר את ההחזר.

כיצד ניתן לשנות פרטים בהזמנה שביצעתי?

שינוי של מידה או צבע, הוספת פריט, שינוי כתובת למשלוח, שיטת משלוח או כל שינוי אחר:

כל עוד המשלוח לא יצא (24 שעות מרגע ביצוע הזמנה), ניתן לבצע בו שינויים. עלייך ליצור קשר בהקדם בצאט או במייל עם מספר הזמנה ומייל שבוצע בו הזמנה.